måndag 27 oktober 2008

I'm sorry I met you Darling I'm sorry I left you Darling

Amerikanska intellektuella säger att de inte har råd med sitt imperium längre. Jag säger att världen inte heller har det längre. Är fruktansvärt trött på ett val där jag inte får välja.

Vad kan du säga mig om moderskap och/eller barn/barndom? Det är ändå bara en av tre frågor. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vad jag tycker, orkar idag inte bry mig om vad de som tycker tycker heller.

I alla fall har solen som sken när jag sov försvunnit. Som vanligt. I går när jag vaknade var det så mycket dimma att jag trodde att jag sov.

Den "fina hösten" håller sig mycket längre här i Göteborg har jag märkt. I de uppländska markerna får man vara glad om det är guldfärgat i en vecka.

Lyssnar på detta; The Last Shadow Puppets
Väntar på; att ett nytt avsnitt av True Blood ska dyka upp i cyberrymden och att tvätten ska bli klar.
Läser; Bara till tentan och lite Försoning.
Sover; alldeles för mycket på dagarna och alldeles för lite på natten

Inga kommentarer: